חזרה לעמוד מאמרים

מכונת קפה שהיא מכונת עבודה!

כיום, ברוב מקומות העבודה יש מכונת קפה שבאמצעותה העובדים והלקוחות יכולים ליהנות מאספרסו וממבחר של משקאות קפה נוספים. יחד עם זאת, ברוב המשרדים ובתי העסק השקיעו במכונות הנוטות להתקלקל ולעשות צרות שונות ומשונות. כמו כן, במקומות עבודה רבים רכשו מכונת אספרסו של מותג מסוים אך בכל פעם מחדש העובדים מגלים כי נגמרו הקפסולות או שאיכות הקפה ירודה והמשקה הפופולרי לא טעים. הפתרון הוא לרכוש מכונת קפה איכותית ממותג מוכר ומוביל כמו “יורה”.

לא מתפשרים על איכות הקפה

בעת רכישת מכונת קפה לעסקים אין להתפשר על האיכות ועל העיצוב של המכונה, וכמובן שאין להתפשר על טיב הקפה עצמו ועל איכותו. לכן מכונות הקפה של יורה נחשבות לבחירה הטובה והמשתלמת ביותר. ישראלים ידועים כחובבי קפה מושבעים, רבים לוגמים להנאתם לפחות 4-3 כוסות קפה ביום, כאשר לפחות 2 כוסות קפה שותים בעבודה.

מכונת קפה משרדית חייבת להתאים למספר העובדים וכמות הכוסות ביום, בדיוק כפי שהעובדים הנאמנים והמסורים משקיעים בעבודתם ועובדים קשה, כך חשוב שגם מכונת הקפה תעמוד במשימה ותוכל לספק כמות גדולה של כוסות קפה מדי יום. הלחץ הגדול ביותר על המכונה במשרד הוא בשעות הבוקר כאשר העובדים מגיעים לאחר נהיגה ממושכת ועמידה בפקקים האיומים, ובשעות הצהריים לאחר הפסקת האוכל.

מכונת קפה משוכללת ועמידה

מומלץ לרכוש מכונת קפה משרדית בהתאם לגודל המשרד ועל פי כמות הכוסות הצפויה ביום. כמו כן, חשוב לשים לב לסוג הקפה, להספק המכונה, לתקופת אחריות, לשירות של החברה וכמובן למחיר. מכונת אספרסו למשרד גדול נחשבת לבחירה מצוינת עבור מקומות עבודה גדולים המעסיקים עשרות עד מאות עובדים. מלבד זאת, יש בתי עסק שבהם מציבים מכונת קפה לחדרי המתנה, למשל במוסכים ובעסקים הנותנים שירות ללקוחות רבים. השקעה במכונת קפה איכותית ומשוכללת נחשבת למשתלמת עבור העסק, המכונה תורמת למיתוג החברה, וקפה איכותי מבטיח עובדים מרוצים ולקוחות שבעי רצון.

לכן, מומלץ להשקיע במכונת קפה ממותג מוכר ואמין, כדאי לקבל ייעוץ על מנת לבחור את סוג המכונה, בהתאם לסוגי משקאות הקפה שהעובדים אוהבים, וחשוב לקבל החלטה האם לרכוש מכונה עם קפסולות או מכונה איכותית המצוידת במטחנה ובמקציף חלב. מכונה איכותית מבטיחה הספק גבוה, קפה איכותי וטעים בעל ארומה עשירה, מינימום תקלות ושירות מהיר ויעיל בכל בעיה ובקשה של הלקוח.