חזרה לעמוד מאמרים

מה הופך מכונת קפה מקצועית לכזו?

אוהבים קפה? את הדברים הללו כתבנו במיוחד בשבילכם. לא משנה איך אתם שותים את הקפה שלכם, מוטב שתיעזרו במכונת קפה מקצועית, איכותית וללא פשרות.

מכונות קפה מקצועיות, כבר לא נמצאות רק בבתי הקפה הנבחרים. ניתן למצוא מגוון די רחב של מכונות, לבית או למשרד. הן אפילו יכולות לכלול מגוון אביזרים נלווים, חלקם ממש מדליקים. אך האם כל מכונת קפה לעסק היא באמת ברמה הכי גבוהה והכי מקצועית? מסתבר שלא! לצד מכונות מעולות, יש גם דגמים הרבה פחות מוצלחים ובהחלט, לא מקצועיים במיוחד. בדרך לקפה המשובח בבית או במשרד, כדאי לכם להבין מה באמת הופך את מכונת הקפה למקצועית. אם רק תרצו, בקרוב אצלכם!

מכונות של קפסולות? להפך! מכונה לקפה שנטחן במקום

הרבה מכונות להכנת קפה בבית מבוססות על קפסולות מוכנות מראש. אמנם, לציבור מוצעים הרבה טעמים שונים בקפסולות ארוזות, אבל שום דבר לא ישנה את התמונה הבסיסים. בסופו של דבר, זהו לא יותר מאשר קפה שנטחן מראש. זה הכל חוץ מאשר פולים טריים שנטחנו ממש לפני הכנת הקפה. אז קודם כל כדאי שתדעו שהמכונות הכי טובות והכי מקצועיות בכלל לא צריכות את הקפסולות. לטעם הכי טעים, לארומה הכי עשירה, הדבר המתבקש הוא מכונת קפה ללא קפסולות. על פי רוב, אלה מכונות מאוד מקצועיות שעושות את מה שצריך – טוחנות את הפולים האיכותיים ומביאות אליכם, במקום, את הטעם הכי טוב. טרי, טעים ובלי פשרות.

מכשיר אוטומטי, ללא מגע יד אדם

חוץ מזה שיש מכונות מאוד משוכללות שטוחנות במקום את הקפה שלכם, יש עוד סימן לכך שלפניכם עומדת מכונת קפה מקצועית באמת. הסימן הזה הינו היכולת להכין את המשקה האהוב, בצורה מהירה וללא מגע יד אדם. אתם רק בוחרים את סוג הקפה ואופן ההכנה והמכונה יודעת לעשות את כל היתר. טחינה של הפולים. העברת המים הרותחים בטמפרטורה המתאימה. אפילו הוספת החלב. ובהקשר זה, את המכונות המשוכללות אפשר לחבר למיני מקרר השומר חלב טרי. לא חייבים להתבסס על אבקות ותחליפי חלב למיניהם. טוב לבית וגם מתאים למשרד, כשרוצים ללגום משקה טוב וחם.

מכונה עם פילטר, פשוט מקצועית יותר

לא משנה אם אתם מחפשים מכונת קפה לבית או אולי למשרד, יש עוד סימן לכך שלפניכם מכונה באמת איכותית ומקצועית. המכונה מקצועית מצוידת בפילטרים, שיש להם הרבה משמעות. קודם כל, הפילטרים שומרים על המכונה מפני מים לא צלולים. הם יכולים לסנן כל מיני חלקיקים כך שהמנגנונים של המכונה פועלים ביעילות לאורך זמן. בנוסף, הפילטרים מעניקים למים הרותחים את הטעם המושלם. בלי טעמי לוואי, של מים לא מסוננים.

מותג מקצועי, וותיק ובעל מוניטין

על מנת שאפשר יהיה להבדיל בין מכונה סתמית לבין מכונות קפה מקצועיות, יש עוד כלל פשוט. אם מדובר על מכונה שמגיע מיצרן וותיק, בעל מוניטין, זה הכיוון הנכון. כאשר מדובר במותג מקצוע, יצרן שמייצר מכונות קפה שנים רבות וללא פשרות, זה פשוט זה. מוצר איכותי, בטכנולוגיה עדכנית, שמייצר את הקפה הטעים, בלי חוכמות.

חשוב לציין שאם מדובר על מכונות למשרד, הרי שיש מדד נוסף, והוא היכולת של המכונה לייצר מספר רב למדי של כוסות קפה, בקצב יחסית מהיר. זה דרוש ואפילו חיוני, כאשר מדובר על פתרון לעסקים גדולים, כאשר לא רצוי שייווצר תור של ממתינים, לפני המכונה… בנוסף, המכונות שמייצרות קפה מצוין ועושות את זה בלי יותר מדי רעש שמציק לאוזניים, ראויות יותר מכל להיקרא “מקצועיות ממדרגה ראשונה”.