חזרה לעמוד מאמרים

מחיר מכונת קפה למשרד

מכונת קפה למשרד – מחיר כשיקול מרכזי

מכונות קפה למשרד מוצעות בטווח נרחב של מחירים המשתנים בהתאם למגוון פרמטרים, וכמו בכל רכישה הכרוכה בהוצאה בלתי מבוטלת – גם כאן סוגיית העלויות משחקת תפקיד. בתוך כך עולות שאלות חשובות: האם להתבונן על הקנייה רק דרך נושא המחיר? כיצד לחשב את העלויות השוטפות ולטווח הארוך, מעבר לרכישה עצמה? מה בכלל קובע את מחירי מכונות הקפה? בשאלות אלו ועוד נעסוק במאמר הבא.

אז מה קובע את מחיר המכונה?

כאמור, ישנם לא מעט פרמטרים המשפיעים על מחירי מכונות קפה. ראשית, כל משווק מציע עבור מכונת קפה למשרד מחיר שונה בהתאם לשיקוליו הכלכליים והעסקיים. שנית, עלות רכישת המכונה מושפעת רבות מאיכותה ומהמותג שעומד מאחוריה, מהאפליקציות שיש בה, מהטכנולוגיות הייחודיות שלה, מההספק שלה ועוד. את ההיבטים הללו יש להתאים לצרכים המיוחדים של המשרד. למשל, מכונה אוטומטית נוטה להיות יותר יקרה מחצי אוטומטית, אולם היא חוסכת הרבה זמן, טרחה והתעסקות על חשבון זמן העבודה, ואינה מצריכה שום ידע או רקע מיוחד כך שכולם (מבקרים, עובדים) יכולים להכין בלחיצת כפתור את המשקה השחור האהוב עליהם. דוגמא נוספת היא בחירת מכונת קפה בעלת הספק יומי שמתאים לתצרוכת הקפה הצפויה במשרד, וכן בחירה במכונה עם מערכת ניקוי אוטומטית וכדומה – גם אם המחיר מעט יקר יותר.

הוצאות לטווח הארוך

יש לזכור כי העלות של הכנת הקפה במשרד אינה מתחילה ונגמרת ברכישת מכונה, אלא ישנן עלויות עתידיות הקשורות לחומרי הגלם, או במילים אחרות הקפסולות. יש לזכור כי מכונות הקפה יכולות לפעול עם קפסולות, פודים, פולים טריים או אבקה. הבעיה הם מכונות המבוססות על קפסולות היא שהעלות פר כוס גבוהה יותר באופן משמעותי בהשוואה למכונות עם טחינת פולים טריים. למעשה, העלויות העתידיות על הקפסולות צפויות להיות פי 3 מעלות רכישת המכונה עצמה, ומעבר לכך לקפסולות יש חסרונות נוספים כגון תלות ביבואן, מגוון מצומצם יחסית של טעמי קפה, צורך מתמיד לרכוש עוד קפסולות וכדומה.

סוגיית התקציב בקניית מכונת קפה

כפי שאמרנו, סוגיית התקציב בהחלט משמעותית רכישת מכונת קפה למשרד. ואולם, מכיוון שמדובר במכונה שאמורה לתת מענה לקהל רב יחסית ואמורה לשרת את המשרד לאורך תקופה ארוכה, חשוב שלא להתבונן על הנושא רק דרך העלויות. שימו את הדגש על מכונת קפה אמינה, חזקה ואיכותית המגיעה ממותג מוכר ומוביל בתחום, וקחו בחשבון גם את העלויות בטווח הארוך.

לפרטים נוספים על בחירת מכונת קפה למשרד, מחיר, פונקציות וטכנולוגיות ושיקולים נוספים, אנו מזמינים אתכם לפנות אל נציגי חברת י. פפר בע”מ בטלפון 073-7599-417.