חזרה לעמוד מאמרים

המלצה על מכונת קפה

המלצה על מכונת קפה מעולה

אם אתם מחפשים המלצה על מכונת קפה לבית או למשרד כדאי שתכירו את המכונות המשווקות על ידי חברתנו. אנו הנציגים הרשמיים והבלעדיים בישראל של החברה השוויצרית JURA, ומשווקים את סדרות מכונות הקפה היוקרתיות ENA ו- IMPRESSA. חברת JURA מובילה את הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום מכונות הקפה האוטומטיות, והיא מציעה קשת רחבה של מכונות יוקרתיות המאפשרות הכנת קפה מושלם בהתאמה לטעמים וההעדפות האישיות.

לכן, למי שרוצה לקבל על מכונת קפה המלצות כדאי לדעת שהמכונות של JURA מציעות את שיא הטכנולוגיה הקיימת כיום, והן גם מהוות פריט מעוצב להפליא המשדרג את מראה החלל בו הוא מוצב. המכונות יודעות להפוך את פולי הקפה הטריים לקשת רחבה של משקאות טעימים במיוחד לפי ההעדפות האישיות, וזאת בזכות מוצרי איכות טבעיים, אלקטרוניקה מתקדמת ופיתוחים חדשניים.

מכונת קפה E8 – הטוב ביותר שאפשר לבקש!

דוגמא אחת נבחרת עבור מכונת אספרסו ביתית מומלצת, המתאימה גם למשרדים קטנים ויודעת להכין מגוון משקאות קפה מעולים, הינה E8 של JURA. מדובר במכונה המיועדת להכנת 35 – 50 ספלי קפה ביום, בעלת מערכת חדשנית לחליטת אספרסו למיצוי הארומה בפעימות. מדובר בטכנולוגיה המהווה חידוש עולמי בשם P.E.P המעניקה לאספרסו איכות של בריסטה קפוצ’ינטור אוטומטי. התהליך מייעל את זמן המיצוי באמצעות הזרמת המים בכוח דרך הקפה הטחון במרווחים קצובים של זמן, מה שמאפשר לטעמים להתפתח באופן מלא.

טכנולוגיה ייחודית נוספת במכונה זו היא ערכת מים חכמה בשם I.W.S, היודעת לזהות את המסנן באופן אוטומטי. בנוסף, מסנני המים מסוג CLARIS מספקים איכות מושלמת של מים, ומכאן גם של טעמי קפה, ובתוך כך מגנים על המגונה מאבנית ומסירים חומרים המצויים במים שעלולים לפגום בארומה.

יש לציין כי מדובר במכונה קלה מאוד להפעלה, בזכות צג TFT ומקשים שבחזית המכונה שבאמצעותם ניתן להכין אספרסו, קפוצ’ינו, קפה וחלב מוקצף – הכל בלחיצה. לכן זוהי מכונת הקפה האידיאלית למי שאוהב להכין את הקפה שלו במהירות ובדיוק לפי הטעם המועדף. יחידת החליטה מספקת תנאים אופטימאליים בכל עת, ובזכות 8 דרגות עוצמה אפשר להכין את הקפה בדיוק כמו שאתם אוהבים. לכך מצטרפת טכנולוגיית הקצף המעודן שמעניקה חלב מוקצף עדין, קליל ומשובח.

למכונת קפה נהדרת זו יש עוד מגוון יתרונות, החל באפשרות להכין שני ספלי קפה או אספרסו באותו הזמן, דרך מיכל הפולים הגדול ועד לעיצוב המרהיב. ואולם, לסיום נתעכב על הרמה הגבוהה של ההיגיינה, במכונה שפשוט מאוד, נוח וקל לתחזק אותה. היא מגיעה עם תוכנית ניקוי ושטיפה שניתן להפעיל בלחיצת כפתור, את צינורית החלב אפשר לשטוף במדיח כלים ולהחליף במהירות שיא, ואתם נהנים ממכונה מבהיקה ומצוחצחת תמיד – בלי מאמץ וטרחה.

שלל מכונות קפה מומלצות נוספות

זו הייתה המלצה על מכונת קפה אחת מיני רבות אחרות שחברתנו משווקת. כל אחת מהמכונות היא פאר היצירה של חברת JURA השוויצרית ומעמידה לרשותכם את מיטב הטכנולוגיות והשיפורים לקבלת קפה משובח ומותאם במדויק להעדפות. אם ברצונכם לקבל על מכונת קפה המלצות נוסף, ואם אתם מעוניינים בהכוונה מקצועית וייעוץ בבחירת מכונת אספרסו ביתית מומלצת, אנו מזמינים אתכם לפנות אל נציגי חברת י. פפר בע”מ בטלפון 073-7599-417.