חזרה לעמוד מאמרים

פינת קפה למשרד – איך בוחרים מכונת קפה?

אין ספק שאחד המקומות האהובים ביותר בכל משרד הוא פינת הקפה – זה המקום בו ניתן להירגע למספר דקות מהעבודה השוטפת, להנות מריח הקפה באוויר, לשוחח עם קולגות על ענייני היום שאינם קשורים בהכרח לעבודה, להכיר טוב יותר את החברים במשרד ולשכוח לרגע שאתם באמצע יום עבודה ולהרגיש כאילו אתם נמצאים בבית קפה אמיתי ונהנים משתייה של קפה איכותי חם וטעים. לא לחינם חברות רבות החלו להשקיע במכונות איכותיות ובקפה משובח על מנת להיטיב את התנאים של העובדים. אם בעבר הלא רחוק רוב עובדי המשרדים הסתפקו בקומקום חשמלי ובנס קפה ורק במשרדי ההייטק היה ניתן למצוא מכונות קפה הרי כיום כמעט בכל משרד ניצבת לה לתפארת מכונת קפה. אך לפני שאתם רוכשים מכונת קפה חשוב להבין מהם הפרמטרים הנכונים בכדי להפוך את הקנייה למוצלחת, כזו שהעובדים ייהנו ממנה במשך שנים ארוכות.

אז איך בוחרים מכונת קפה עבור פינת קפה למשרד?

לפני הקנייה כדאי לעבור על הרשימה הבאה על מנת להגיע למכונת קפה שתתאים בדיוק לצרכים שלכם:

בחנות שלנו ניתן להתרשם מהמגוון הרחב של מכונות קפה – ביתיות, מכונות קפה משרדיות, מכונות קפה מקצועיות ועוד.. כול המכונות הן תוצרת חברת JURA שוויץ. נשמח להדגים ולתת לכם להתנסות בתפעול הפשוט ולערוך היכרות מקרוב של הטכנולוגיה הייחודית והחדשנית ולהתפנק בספל אספרסו או קפוצ’ינו.

אתם מוזמנים אלינו לחנות היבואן – חנות ייחודית לאוהבי הקפה, בה תמצאו מכונות קפה איכותיות, תערובות קפה מובחרות מכל רחבי העולם, אביזרים משלימים ועוד. כאן תוכלו לטעום וללמוד כיצד להפיק את ההנאה המקסימלית מכל ספל קפה המותאם בדיוק לטעם האישי שלכם. אם ברצונכם לשמוע עוד על קניית מכונת קפה עבור פינת קפה במשרד, נשמח אם תצרו איתנו קשר בטלפון: 03-533-5038 או באימייל: Feffer-j@013.net או צרו קשר כאן.