חזרה לעמוד מאמרים

פולי קפה עד הבית – ההנאות הקטנות של החיים

בעבר הלא רחוק (לפני שלושה-ארבעה עשורים), קניית קפה הייתה פשוטה מאוד – הייתם ניגשים למדף הקפה בסופרמרקט או במכולת, בוחרים בין שלושה או ארבעה סוגים של נס קפה ובכך הייתם מסיימים את חווית הקפה…  למזלנו, העולם השתנה בתחומים רבים ובין השאר גם חווית הקפה השתנתה לחלוטין – כמעט בכל בית ומשרד ניתן למצוא מכונת קפה איכותית ואנשים אינם מסתפקים עוד בשתיית נס קפה, אלא מחפשים את הטעם והארומה שהם אוהבים. בתי קפה בכל הארץ מגישים קפה איכותי וישראל אינה נופלת באהבת הקפה שלה ממדינות עם מסורת ארוכה של קפה איכותי כדוגמת איטליה, צרפת ואוסטריה. מדי שנה מגלגל שוק הקפה בארץ מעל 350 מיליון שקל, והישראלי שותה בממוצע כ-3 כוסות קפה ליום.

המהפכה הראשונה הייתה המעבר מנס קפה לקפה החלוט במכונת קפה – במקומות רבים אנשים העדיפו להשתמש בקפסולות ולא לטרוח בטחינת הפולים, הכנסת התערובת למכונה וכו’. בשנים האחרונות חלה המהפכה השנייה בתחום הקפה – אנשים רבים אינם מסתפקים עוד בקפסולות “רגילות” ומעוניינים לשתות קפה טרי שנטחן במקום – הטכנולוגיות המתקדמות של מכונות הקפה כיום, מאפשרות את ביצוע כל הפעולות במכונה אחת, כל מה שצריך לעשות הוא להכניס את הפולים למיכל הייעודי ובלחיצת כפתור, המכונה כבר מבצעת את כל הפעולות הדרושות ליצירת קפה טרי ומושלם בדיוק כפי שאתם רוצים אותו (אספרסו, קפוצ’ינו, מקיאטו, לאטה, מוקה ועוד). הטכנולוגיה החדישה לטחינת פולי קפה מאפשרת דיוק מיטבי לזמן ולסוג טחינת הפולים. כך אפשר למצות את טעמי הקפה בצורה הטוב ביותר וליהנות מהארומה העשירה של כוס הקפה שלכם. במכונות מתקדמות אפשר לבחור את עובי האבקה הרצוי וסוג הטחינה הנחשק על מנת למקסם את הטעם של הקפה והארומה שלו.

האם אפשר להזמין פולי קפה עד הבית?

בהחלט, ניתן להזמין פולי קפה טחונים או שלמים בהתאם לסוג מכונת קפה שיש לכם – תהליך ההזמנה הינו פשוט מאוד וניתן לבצעו דרך האתר או בטלפון והשליח יגיע ממש עד פתח הבית שלכם. האפשרות לקנות קפה באינטרנט הפך את תהליך קניית קפה לפשוט וקל.

אז מה עדיף? קפה טחון למכונת אספרסו או לקנות פולים שלמים ולטחון לבד?

אם אתם רוצים לשתות קפה איכותי ומחפשים קפה למכונת קפה, ההמלצה שלנו היא לא להתפשר על קפסולות (כדאי לדעת שטחינת הקפה של הקפסולות נעשתה לפני זמן רב ומה ששומר על “הטריות” של הקפה הוא הוואקום שבקפסולה). מי שמעריך קפה טוב יודע שקפה איכותי באמת  נטחן במקום, עם זאת חשוב לזכור שיש עוד מספר פרמטרים שיהפכו את הקפה שלכם למעולה – סוג המכונה, המים שאתם משתמשים, סוג הפולים, עובי הטחינה של הפולים ועוד.

אז איפה מומלץ לקנות קפה למכונה?

אז איפה קונים קפה? מה כדאי לדעת כאשר קונים פולי קפה?

בחנות שלנו ניתן להתרשם מהמגוון הרחב של מכונות קפה – ביתיות, מכונות קפה משרדיות, מכונות קפה מקצועיות ועוד.. כול המכונות הן תוצרת חברת JURA שוויץ. נשמח להדגים ולתת לכם להתנסות בתפעול הפשוט ולערוך היכרות מקרוב של הטכנולוגיה הייחודית והחדשנית ולהתפנק בספל אספרסו או קפוצ’ינו. אתם מוזמנים אלינו לחנות היבואן – חנות ייחודית לאוהבי הקפה, בה תמצאו מכונות קפה איכותיות, תערובות קפה מובחרות מכל רחבי העולם, אביזרים משלימים ועוד. כאן תוכלו לטעום וללמוד כיצד להפיק את ההנאה המקסימלית מכל ספל קפה המותאם בדיוק לטעם האישי שלכם. אם ברצונכם לשמוע עוד על פולי קפה למכונת קפה, נשמח אם תצרו איתנו קשר בטלפון: 03-533-5038 או באימייל: Feffer-j@013.net או צרו קשר כאן.