חזרה לעמוד מאמרים

השכרת מכונת קפה למשרד

השכרת מכונת קפה למשרד – למי ומתי זה כדאי?

חברתנו הינה יבואנית ונציגה בלעדית ורשמית של חברת JURA השוויצרית, המובילה בטכנולוגיות מתקדמות ופיתוחים חדשניים בעולם מכונות הקפה. חברתנו משווקת את המכונות המצוינות ישירות ללקוחות פרטיים ועסקיים, מוכרת לחנויות מובחרות בתחום, וכמו כן אנו מוכרים מכונות קפה למשווקים המשכירים אותן למשרדים. בשורות הבאות נביא מידע על השכרת מכונת קפה למשרד ויתרונותיה.

למה להשכיר מכונת קפה למשרד?

ראשית, חשוב לציין כי השכרת מכונת קפה למשרד אינה בהכרח האופציה הטובה ביותר. במרבית המקרים מעדיפים בעלי משרדים לקנות את מכונת הקפה עבור השימוש השוטף והקבוע. יחד עם זאת, ישנם מצבים בהם ההשכרה אכן עדיפה ומשתלמת. מדובר בעיקר באירועים נקודתיים שמתקיימים באופן חד פעמי או מספר פעמים לאורך השנה, למשל מסיבה לעובדי המשרד וללקוחות בולטים, השתתפות של העסק בירידי קידום מכירות ותערוכות, וכדומה. ייתכן כי למשרד כבר יש מכונה המשרתת את צרכיו, אולם הצורך הנקודתי לשרת מספר גדול יותר של משתמשים בפרק זמן קצר, או הצורך לצאת אל מחוץ למשרד לכנסים וירידים, דורש מכונת קפה אחת או יותר שמעבר לזו הקיימת במשרד.

במצבים כאלו, רכישת מכונת קפה חדשה בעלות של אלפי שקלים אינה בהכרח מצדיקה את עצמה, ולכך מצטרפות ההוצאות השוטפות על חומרי הגלם, התחזוקה וכדומה. לעומת זאת, השכרת מכונת קפה למשרד מייתרת את ההוצאה הגבוהה ומעמידה לרשותכם מכונה איכותית, יעילה ומתקדמת בהתאמה מלאה לצרכים, בעוד הגורם המשכיר דואג לכל מה שצריך על מנת שהמענה יהיה מושלם. כך ניתן ליהנות ממכונת קפה מצוינת ויוקרתית בעלויות נוחות לכיס, המאפשרת לשדרג את האירוע ולהעניק למשתתפים מענה מעולה – גם בתחום משקאות הקפה.

ולמה דווקא המכונות שלנו?

מכונות הקפה של JURA מעניקות ללא ספק פתרון יוקרתי ומשובח עבור צרכי משרדים באירועים ובמצבים שונים. מדובר במכונות בעלות מטחנת קפה מובנית המבטיחה את טריותו וטעמו המשובח של הקפה. כמו כן, הן אוטומטיות לחלוטין ולכן מספיקה לחיצה על מקש או שניים על מנת ליהנות ממגוון משקאות קפה מפנקים, כאשר לוח התצוגה גם מדריך את המשתמשים צעד אחר צעד בהכנת הקפה המתאים במדויק לטעמם האישי. בנוסף, מדובר במכונת הפועלות בצורה שקטה מאוד וחלקה לגמרי, ובעלות עיצוב מודרני ומרהיב המעניק נופך יוקרתי לכל חלל ולכל אירוע. כל זאת עם טכנולוגיות מתקדמות התורמות לקבלת טעמי קפה ומרקם חלב אופטימאליים.

למידע נוסף על השכרת מכונת קפה למשרד ולקבלת הכוונה מקצועית וייעוץ, אנו מזמינים אתכם לפנות אל נציגי חברת י. פפר בע”מ בטלפון 073-7599-417.