חזרה לעמוד מאמרים

איך להכין קפה טעים בבית

כוס קפה טובה בבוקר יכולה לקבוע את מצב הרוח שלך לכל אורך היום. קפה טוב הוא טעים וארומטי עם איזון של מתיקות וחומציות. הטעם והארומה שלו יכולים לנוע בין שוקולד, אגוזים סוגים שונים של פירות ואפילו ניחוח של פרחים ועשבים שונים. בקפה טוב קיימת מתיקות טבעית שמשלימה אותה חומציות מרעננת. כמובן שגם מרירות קיימת תמיד בקפה, אבל היא הטעם שאמור לשלוט על הטעם בכוס הקפה שלכם. קפה הינו אחד המשקאות העשירים והמורכבים ביותר בעולם, בארומה שלו זוהו למעלה מ800 מרכיבים שונים.

איך להכין קפה טעים בבית או איך עושים קפה ממש כמו בבית קפה

הכנת ספל קפה איכותית וטעימה היא לא עניין מאוד מסובך, ניתן להגיע לקפה מעולה ע”י שמירה על מספר כללים פשוטים, הכוללים חומרי גלם, טכניקות, הציוד הדרוש לחליטה, אחסון הפולים, הטחינה וההגשה. זה קל יותר ממה שאתה חושבים – דברים פשוטים כמו אחסון הקפה שלכם בצורה נכונה ושימוש באיטום מדויק ימנעו מרירות לא רצויות או טעמי לוואי בקפה שלכם. זה לא משנה אם הקפה של הבוקר שלכם מורכב מקפה יוקרתי שגדל בחווה בקולומביה או שאתם משתמשים בתערובת פשוטה של הסופרמרקט, כדאי לפעול לפי מספר כללים בסיסיים שמובילים לכוס קפה טעימה ומשובחת – כל פעם מחדש.אז איך להכין קפה?

איך להכין קפה טוב – כמה טיפים שיעזרו לכם להבטיח שהקפה שלכם יהיה באיכות מעולה:

בחנות שלנו ניתן להתרשם מהמגוון הרחב של מכונות קפה – ביתיות, מכונות קפה משרדיות, מכונות קפה מקצועיות ועוד.. כול המכונות הן תוצרת חברת JURA שוויץ. נשמח להדגים ולתת לכם להתנסות איך מכינים קפה ולערוך היכרות מקרוב של הטכנולוגיה הייחודית והחדשנית ולהתפנק בספל אספרסו או קפוצ’ינו.

אתם מוזמנים אלינו לחנות היבואן – חנות ייחודית לאוהבי הקפה, בה תמצאו מכונות קפה איכותיות, תערובות קפה מובחרות מכל רחבי העולם, אביזרים משלימים ועוד. כאן תוכלו לטעום וללמוד איך מכינים קפה רגיל/אספרסו/הפוך ואפילו מקיאטו,כיצד להפיק את ההנאה המקסימלית מכל ספל קפה המותאם בדיוק לטעם האישי שלכם. אם ברצונכם לשמוע עוד על איך להכין קפה טעים, נשמח אם תצרו איתנו קשר בטלפון: 03-533-5038 או באימייל: Feffer-j@013.net או צרו קשר כאן.