חזרה לעמוד מאמרים

לא רק בזמן ארוחת הבוקר – מכונת קפה ביתית שתשמש אתכם לכל היום

עבור אין ספור חובבי הקפה המשובח, זהו המשקה האידיאלי לפתוח בו את היום. הוא מעניק הרגשה של בוקר טוב וערני יותר, לגברים ולנשים, בכל מקום. אך לאחרונה, כאשר יותר אנשים מעדיפים לרכוש מכונת קפה ביתית מאחד הדגמים המובילים של מותג יורה (Jura), מתבררת האמת המלאה והמרעננת. כשיש מכונה המסוגלת לקלות את הפולים ממש ברגע הכנת כוס הקפה, שווה ליהנות מהטעם המובחר, ולא רק בזמן ארוחת הבוקר. הדגמים הנבחרים של מכונות הקפה של יורה, טובים להכנת קפוצ’ינו, אספרסו, מקיאטו או כל קפה אחר שמעדיפים. כך אפשר להתפנק בכל רגע של החיים. בוקר, צהריים, ערב, לפעמים גם בלילה. בקיצור, המכונות ישמשו אתכם כל היום, מתי שרק תרצו.

קפה בכל שעה משעות היום, מכל הסיבות הנכונות!

ערב ביתי מפנק בטעם של בית קפה איטלקי

הערב מגיע ומתחשק להתפנק. ארוחה טובה וקפה נהדר של בית קפה אופנתי, מי צריך יותר מזה? אבל מה קורה אם אין כוח להתחיל להתלבש, לקבוע עם חברים, לארגן רכב או להתרוצץ שעות לחפש חניה. מכונת הקפה של Jura, לקפה משובח בלחיצת כפתור, מצילה את המצב. במשפט אחד – הנאה מקסימאלית במאמץ מינימלי. זה פשוט כך: לפעמים רוצים פשוט להתפנק בבית בפיג’מה, עם סדרת טלוויזיה אהובה; להתפנק עם בן או בת הזוג מול בינג’ של צפייה, או להכין יחד ארוחה טובה. פולים טריים-טריים, הנטחנים ממש לפני המזיגה – פשוט לקרב את הספל ולשאוף עמוק, גם בלי להפעיל יותר מדי את הדמיון, קל מתמיד להרגיש שנמצאים באיטליה, בבית קפה איטלקי אותנטי.

קפה עשיר בכל שעה, לפעילות גופנית בריאה

לא רק כשנהנים להתפנק בבית לבד או במצב רוח רומנטי. מכונות קפה ביתיות של יורה עושות את העבודה גם לפני אימון. יכול מאוד להיות שגם אתם שייכים לזן של הטיפוסים הנמרצים, שאוהבים פעילות גופנית בריאה. לפני שיוצאים לג’וגינג בשפת הים, לפני שרוכבים לפארק עם האופניים או יוצאים למכון כושר, ספל קפה משובח מסוג הפולים האהוב עליכם זה הדבר הנכון והמתבקש. כשאתם יכולים להכין בכל שעה משקה עשיר בטעם, הפעילות הגופנית נעשית יותר אפקטיבית. מחקרים מראים כי המשקה האהוב מעלה את רמת האנרגיה ומוציא מאיתנו יותר, בכל פעילות נמרצת. וחוץ מזה, כך משפרים את חילוף החומרים ומאיצים את זרימת הדם ואת אספקת האנרגיה לגוף כולו.

בכל שעה, לוגמים ומשפרים את הריכוז

באיזו שעה אתם נוהגים ללמוד לקראת בחינה? נערכים לקראת ראיון עבודה? או מכינים מצגת לבוס בעבודה? בכל רגע נתון, כאשר מבצעים מטלה, משימה או כאשר לומדים לבחינה, אפשר להעלות את הריכוז בעזרת קפה טרי ואיכותי במכונת קפה ביתית. המכונה של יורה טוחנת את הפולים כך שלא שצריך להתפשר על קפסולות שנטחנו כבר מזמן. זה הרי ידוע מבחינה מחקרית – קפה משובח מחדד את המוח. תלמידים וסטודנטים הגיעו להישגים גבוהים יותר לאחר שלגמו מן המשקה המעורר. הוא ממריץ לא רק את הגוף ואת זרימת הדם אלא גם את המעגלים שמרכיבים את המוח. הנוירונים, תאי המוח שלנו מגיבים לקפאין ופועלים בחדות. שותים, נהנים, משפרים את הריכוז, בכל שעה משעות היום, מסביב לשעון.

משדרגים את האירוח בשילוב קוקטיילים על בסיס קפה

ומתי אתם אוהבים לארח? באמצע השבוע או בסוף השבוע? כאשר מגיעים אורחים או אם פתאום מפתיעים חברים בביקור לא מתוכנן, טוב שיש מכונה מקצועית בבית. מכונות קפה ביתיות מומלצות יכולות להתאים להכנת משקאות וקוקטיילים מפנקים שלא מהעולם הזה. אם אתם אוהבים אלכוהול משובח או אפילו אם אתם שותים רק בהזדמנויות חגיגיות, פנקו את עצמכם ואת חבריכם עם קוקטיילים במגוון רחב של טעמים. כאשר הבסיס הוא קפה טחון טרי שזה עתה נמזג, כל אירוע הופך לחגיגה. אם יש בשורות טובות, יום הולדת, מסיבת הפתעה, מסיבת רווקות או כל סיבה אחרת לחגוג בבית – קוקטיילים וקפה הם שילוב מנצח.

אחרי העבודה, נטענים ומתרעננים עם קפה טחון טרי

אם גם אתם מרגישים לפעמים שאתם מגיעים הביתה מהעבודה בלי טיפת מרץ בגוף ועל “אדי דלק”, מכונות הקפה של יורה הן מוצר השעה. אם אתם בבית בשעה ארבע, בחמש, בשש או אפילו בשמונה, תנו לעצמכם “בוסט” של ערנות ושמחת חיים מפנקת. מהר מאוד תגלו שזה נחוץ לא פחות מאשר הקפה של הבוקר. ואם אתם לוגמים מהקפה הטרי אחרי מקלחת מרעננת, זהו השילוב המושלם; מיד תרגישו שאתם טעונים באנרגיה טובה.

כשהבטן כואבת – קפה יכול לעזור

הישארו איתנו רק עוד כמה רגעים, ונשמח לספר לכם עוד כמה דברים טובים על קפה. מתי בפעם האחרונה הרגשתם שכואבת הבטן? זה קורה לכולנו, מפעם לפעם. ולפני שממהרים לארון התרופות, כדאי לדעת שקפה טרי יכול לחולל פלאים. לא לכולם זה עוזר באותה המידה, אבל בערך לחמישים אחוזים מהאנשים, קפה מסייע לפעולת מעיים נמרצת ולהרגעה של כאבי בטן. אם מרגישים לחץ או גזים, אם מרגישים נפיחות או אי נוחות, הכינו מהמשקה המשובח שאתם אוהבים. סביר להניח שתחושו הקלה די מהירה, המלווה בטעם עשיר של קלייה מעודנת.

קפה אחרי כל ארוחה שומר עליכם שבעים

לפעמים, אם יוצא לכם לאכול ארוחת צהריים בבית, מכונת הקפה של יורה תוכל לעזור לכם אפילו לרזות. הידעתם, ששתייה חמה וטובה אחרי האוכל גורמת להרגשה של שובע? תאמינו או לא, טרנד דיאטת הקפה תופס חזק מאוד. באופן כללי – לקפאין שבמשקה החם יש השפעה על מנגנון הרעב והשובע. אז במקום לנשנש או לאכול יותר מדי, פשוט מוזגים כוס קפה טובה. בכל זמן שרוצים, זמין תמיד, עם המכונה הביתית מתוצרת יורה החדשה שלכם!

יורה קפה מזמינה אתכם להנות ממגוון פולי קפה איכותיים למכונה לחצו כאן: סוגי פולי קפה .

מחפשים מתכון לקפה מנצח? לחצו כאן: מתכוני קפה במגוון טעמים