חזרה לעמוד מאמרים

טיפים לבחירת מכונת הקפה המקצועית האולטימטיבית

מכונת קפה מקצועית מוסיפה יוקרה לעסק, ומשדרגת את סביבת העבודה. כיצד תבחר מכונת קפה מקצועית המתאימה לעסק שלך? הנה עשרה מאפיינים שעליך לבדוק כאשר אתה מתכוון לרכוש מכונת קפה לעסק שלך :

מכונה מבית טוב

אם אתה מעוניין לרכוש מכונת אספרסו אמינה, רצוי לרכוש אחת שמיוצרת על ידי חברה המתמחה בייצור מכונות קפה. כך תבטיח שהמכונה הנרכשת תהיה מקצועית, פרי מחקר וניסיון של שנים בתחום ייצור מכונות הקפה. כמו כן, כדאי לרכוש את המכונה מיצרן שמעביר הדרכות מקצועיות לשימוש במכונה שיעזרו לך להוציא את המקסימום ממכונת הקפה, לעבוד באופן היעיל ביותר ולמנוע תקלות במכונה.

שירות מצוין

ודא שיש לך למי לפנות בכל נושא, כך שתקבל טיפולים, חלקי חילוף, ומענה לכל בעיה שעולה. בהקשר זה, מומלץ גם להימנע מייבוא אישי של מכונת קפה ארצה, שכן אז אתה עלול למצוא עצמך עם מכונת קפה מקצועית ביותר אך ללא שירות תיקונים או תמיכה מקצועית זמינים.

תחזוקה פשוטה

כדאי לבחור מכונה עם מערכת ניקיון מובנית, שתחזוקתה פשוטה ומינימאלית, כדי שלא יהיה עליך לבזבז זמן ואנרגיה יקרים. המכונה תנקה את עצמה ואתה תצא בינתיים להפסקת הקפה המיוחלת.

לחץ מתאים

הלחץ האידיאלי במכונת קפה הוא 8-9 בר, אין צורך או תועלת במכונה בעלת יכולת לייצר לחץ גבוה יותר, שעלולה גם להיות יקרה יותר.

פילטרים למים

מכיוון שהשימוש במכונת קפה בעסק הוא מסיבי, רצוי שבמכונה אותה תרכוש לעסק יותקנו פילטרים לריכוך המים, למניעת נזקים למכונה ובלאי שיצטבר לאורך זמן והבטחה של איכות מים גבוה עבור הקפה.

טחינת הקפה

על מנת שטעם הקפה יהיה עשיר ורענן, כדאי לרכוש מכונה הטוחנת את פולי הקפה במקום. כך ניתן לבחור בפולי הקפה המועדפים על השותה, ולקבל קפה שטעמו עשיר, רענן, והכי טרי שאפשר. טחינת הפולים במקום מוזילה את עלויות הקפה, ומעשירה את טעמו ואפילו מאפשרת לכם לייצר תערובות קפה ייחודיות משלכם ולהוסיף עוד פן ייחודי לעסק.

גם יפה וגם אופה

מכונות קפה מקצועיות נמדדות גם במראן החיצוני. בחרו מכונה שעיצובה יוסיף אמירה אסתטית לעסק ויעניק לו נופך מתוחכם. העיצובים האפשריים למכונות קפה הם רבים. בחרו את העיצוב המתאים ביותר לאופי ולמראה העסק שלכם, כזה שלאחר שהמכונה תעמוד במקומה, ייראה כאילו העיצוב של החלל נעשה סביבה.

מכונה אוטומטית

כבעל עסק, אתה רוצה שכל עובד ואורח יוכלו ליהנות מקפה משובח ללא מאמץ וללא תקלות. על מנת למנוע סיבוכים ושיבושים, בחר מכונת קפה מקצועית אוטומטית, המכינה קפה מעולה בלחיצת כפתור, ולא דורשת התמחות והבנה מופלגת ברזי עולם הקפה.

לא פחות ולא יותר

כמה כוסות קפה צפויים להידרש ביום – 100 או 1,000 ? בחרו במכונת אספרסו המסוגלת לייצר את כמות הקפה הצפויה בעסק, וקחו בחשבון פגישות מרובות משתתפים בהן המכונה תצטרך לעבוד שעות נוספות – חשוב לוודא שתוכל לעמוד בכמויות הנדרשות.

זמן שווה כסף

מכיוון שזמן שווה כסף, ואתה לא מעוניין שאנשים יעמדו דקות ארוכות בתור לקפה, אם בעסק שלך מעל 15 עובדים, שקול רכישה של מכונה המכינה כמה כוסות קפה בו זמנית.

אם תקחו בחשבון את הטיפים האלה בזמן בחירת מכונת הקפה המקצועית הבאה שלכם – אתם תודו לנו כשתשבו על כוס הקפה המיוחד הזאת.