חזרה לעמוד מאמרים

מתכון לקפה קר ביתי מושלם

אם אתם מחפשים את משקה הקיץ המושלם אז קפה קר הוא בדיוק מה שאתם צריכים. זה אחד מהפינוקים המצננים והמושלמים כשבחוץ השמש מכה בלי רחמים והרחובות לוהטים. אתם לא צריכים לצאת יותר לבית קפה על מנת לדעת איך להכין קפה קר צונן ומרענן, אתם לא צריכים לצאת מהמזגן… כשחם בחוץ אנחנו מחליפים את כוס הקפה החם, בכוס קפה קר ומרענן. במקום להוציא הרבה כסף בבית הקפה אנחנו נלמד אתכם איך מכינים קפה קר מושלם! אז קבלו שלושה מתכונים מנצחים של קפה קר להכנה ביתית.

קפה קר מתכון

קפה קר מתכון קל

המצרכים:

קפה לאספרסו

חצי כוס חלב

6-8 קוביות קרח

סוכר (לפי המתיקות שאתם אוהבים)

ההכנה

מכינים במכונת אספרסו, מנה אחת של אספרסו מתערובת האספרסו שאתם אוהבים, מוסיפים את הסוכר ומערבבים עד שהסוכר נמס לחלוטין. שופכים את הקפה לכוס ההגשה מוסיפים את החלב וקוביות הקרח – וזהו, קפה קר ביתי מוכן!

מתכון לקפה קר ביתי – אייס קפה מפנק במיוחד

המצרכים:

קפה לאספרסו
חצי כוס חלב/שמנת מתוקה
6-8 קוביות קרח
כפית אחת תמצית וניל
כדור גלידה
שוקולד מגורר (אופציונלי לקישוט והעשרת הטעם)
שבבי אגוזים -פקאן/לוז/מלך – מומלץ לקלות את האגוזים כדי לתת להם פריכות קלה (אופציונלי לקישוט והעשרת הטעם)
סוכר (לפי המתיקות שאתם אוהבים)

ההכנה:

מכינים במכונת אספרסו, מנה אחת של אספרסו מתערובת האספרסו שאתם אוהבים, מוסיפים את הסוכר ומערבבים עד שהסוכר נמס לחלוטין. שופכים את הקפה לבלנדר מוסיפים את החלב, קוביות קרח ותמצית וניל – מערבבים למשך חצי דקה או עד אשר המרכיבים הופכים לברד – שופכים את הכל לכוס גדולה ומקשטים בכדור גלידה, שבבי אגוזים או שוקולד מגורר – כל מה שנשאר זה להתמכר לטעם המופלא של אייס קפה מפנק!

מתכון קפה קר מושלם – דיאטטי ובריא

המצרכים:

קפה לאספרסו
רבע כוס מים
רבע כוס חלב דל שומן/חלב קוקוס/חלב שקדים/חלב סויה
חצי כפית קינמון
חצי כפית תמצית וניל
6-8 קוביות קרח
סוכרזית או כל ממתיק אחר (לפי כמות המתיקות שאתם אוהבים)


הכנה:

מכינים במכונת אספרסו, מנה אחת של אספרסו מתערובת האספרסו שאתם אוהבים, מוסיפים את הממתיק אם אתם חייבים (אפשר גם לוותר). שופכים את הקפה לכוס ההגשה מוסיפים את החלב, המים וקוביות הקרח – הקפה הקר מוכן – פשוט וקל!

האם אפשר להשתמש גם בנס קפה במקום קפה אספרסו?

אפשר כמובן להשתמש גם בנס קפה על מנת לקבל כוס נס קפה קר, יש להמיר את כמות תמצית האספרסו בכפית וחצי נס קפה או לפי החוזק בו אתם אוהבים את הקפה שלכם. התוצאה תהיה טעימה אך לא באותה מידה כמו של תמצית אספרסו.אם אתם רוצים קפה קר כמו של בית קפה עדיף להשתמש בתמצית אספרסו.

קיימות הרבה וריאציות לגבי מה שקשור לקפה קר, אפשר להוסיף בו המון מרכיבים שונים: שכבות של סירופ מסוגים שונים, ליקר קפה או אייריש קרים, אפשר להוסיף שוקולד, מומס או מגורר, או כקישוט למעלה, שמנת זו תוספת מצוינת או חלב מיוחד לקפה, גלידה (המון סוגים של טעמים יכולים להתאים – וניל, שוקולד, קפה, נוגט ועוד) קינמון וקצפת.

עכשיו כשאתם יודעים  כמה זה פשוט וקל להכין קפה קר בבית, זה ממש לא משנה אם יש לכם הרבה מרכיבים או רק את המרכיבים העיקריים, החלק הטוב ביותר הוא שאתם יכולים לעשות את זה לבד ולקבל תוצאה מושלמת ואפילו טובה יותר מזו של בית קפה!

בחנות שלנו ניתן להתרשם מהמגוון הרחב של מכונות קפה – ביתיות, מכונות קפה משרדיות, מכונות קפה מקצועיות ועוד.. כול המכונות הן תוצרת חברת JURA שוויץ. נשמח להדגים ולתת לכם להתנסות בתפעול הפשוט ולערוך היכרות מקרוב של הטכנולוגיה הייחודית והחדשנית ולהתפנק בספל אספרסו או קפוצ’ינו.

אתם מוזמנים אלינו לחנות היבואן – חנות ייחודית לאוהבי הקפה, בה תמצאו מכונות קפה איכותיות, תערובות קפה מובחרות מכל רחבי העולם, אביזרים משלימים ועוד. כאן תוכלו לטעום וללמוד כיצד להפיק את ההנאה המקסימלית מכל ספל קפה המותאם בדיוק לטעם האישי שלכם.