חזרה לעמוד מאמרים

החידושים במכונות הקפה השונות – מטחנות הקפה עומדות למבחן

מכונת קפה ביתית נחשבת כיום למוצר חובה בכל בית, באמצעותה ניתן להכין את המשקה הפופולרי בקלות ובנוחות, וליהנות מארומה עשירה ומטעמים נפלאים. יש מגוון דגמים של מכונות קפה לבית ולמשרד, התחום הולך ומתפתח, וישנם חידושים רבים בענף, למשל מכונת קפה ביתית עם מטחנה מובנית.

למכונת קפה מקצועית הכוללת מטחנה יש יתרונות רבים מאחר וזו השקעה משתלמת לטווח הארוך. ניתן ליהנות מקפה טרי ואיכותי בעל ארומה עשירה ויוצאת דופן, וכל אחד יכול להכין את התערובת המועדפת עליו באמצעות רכישת פולי קפה טריים מסוגים שונים.

טכנולוגיית טחינה חדשה של פולי הקפה 

שוק מכונות הקפה לבית כולל שני דגמים עיקריים – מכונות ביתיות אוטומטיות עם קפסולות ומכונות עם מטחנה מובנית. במשך שנים שלטו מכונות הקפה המבוססות על קפסולות. יש מגוון טעמים מהם ניתן לבחור וקל לתפעל את המכונה, שכן בלחיצת כפתור ניתן להכין קפה איכותי וטעים. כיום, חובבי הקפה מעדיפים לרכוש מכונת קפה ביתית הכוללת מטחנה, כך ניתן ליהנות ממיצוי טעמים וארומה, כאשר מטחנה איכותית משפרת את טעם הקפה ומציבה רף חדש וגבוה של איכות וחליטת הקפה.

הטכנולוגיה החדשה לטחינת פולי קפה במכונות השונות מאפשרת דיוק אופטימלי לזמן ולסוג הטחינה, בהתאם לפולי הקפה הטריים. כך ניתן למצות את טעם הקפה וליהנות מארומה עשירה וייחודית בכל כוס קפה. הטכנולוגיה החדשה של מטחנות הקפה מבוססת על הליך טחינה של פולי הקפה ב-6 שלבים, יש ללחוץ על סוג הקפה הרצוי (אספרסו, קפוצ’ינו, לאטה וכדומה), והמכונה נכנסת לפעולה באופן אוטומטי. בשלב הראשון פולי הקפה מגיעים למטחנה, וניתן לבחור בעובי האבקה ובסוג הטחינה הרצוי כדי למקסם את הטעם והארומה.

ככל שטחינת פולי הקפה איכותית יותר, כך התוצאה הסופית טובה יותר, וניתן ליהנות מקפה משובח בכל פעם מחדש.

מטחנת קפה מובנית או בנפרד?

מחירה של מכונת קפה עם מטחנה איכותית מהדור החדש לרוב יקר יותר ממכונות הקפה הביתיות המבוססות על קפסולות. ניתן לרכוש מכונה עם מטחנה מובנית או מטחנה בנפרד, בהתאם לתקציב ולצורך. הדור החדש של מכונות הקפה עם המטחנות נחשב לאיכותי במיוחד מאחר והפולים נטחנים בסמוך למועד הכנת הקפה.

מטחנות הקפה החדשניות במכונות יורה

המכונות הקפה החדשות של יורה, ניתן למצוא את המטחנה המובנית החדישה Aroma G3 Grinder, המציגה מערכת טחינה מתוחכמת וחדישה הנותנת ערך מוסף לאיכות וטעם הקפה ומאפשרת בבחירה של סוג הטחינה באחת מתוך שש אופציות הטחינה.

המטחנה החדשנית מאפשרת להוציא יותר ארומה מפולי הקפה, ומאפשרת למים החמים שעוברים בקפה הטחון “לתפוס” יותר מהחליטה של הקפה. יורה העולמית מדגישה כי ככל שהקפה יהיה יותר דק בטחינה שלו כך יהיה יותר אינטנסיבי וטעמו מורגש יותר, מטחנות קפה איכותיות אלה נמצאות בתוך מכונות הקפה הביתיות ומאפשרות גם למשתמש הפרטי להנות מקפה איכותי שהוא בחר את מידת הטעם שלו וסוג הטחינה.

מטחנת Aroma G3 Grinder מוצגת בסרטון אנימציה קצר המפרט את תהליך טחינה הפולים עד הגעת התמצית לכוס הקפה.