מכונות קפה לעסקים

מכונות הקפה האוטומטיות של יורה מובילות את השוק בישראל ובעולם.

בלחיצת כפתור אחת בלבד, המכונה טוחנת במקום פולים טריים ומקציפה חלב. אפשר להכין בקלות ובמהירות אספרסו, קפוצ’ינו והפוך, להנאתם של העובדים והאורחים.

תחזוקה פשוטה במיוחד, ללא תלות בקפסולות קפה יקרות, באיכות ואמינות שוויצרית, ובעיצוב כובש ויוקרתי.  

מכונת קפה מומלצת לעסק

אחד השדרוגים שהם בגדר חובה היום בכל משרד, היא מכונת קפה איכותית. מכונת קפה משדרגת את היום של העובדים שלכם, ומספקת ללקוחות שלכם חוויה יוקרתית ומקצועית. אבל לא כולם יודעים איזו מכונת קפה מומלצת לעסק, מה שגורם להם להסתבך עם שלל הדגמים שבשוק. ברור שאתם רוצים מכונת קפה מקצועית לעסק, אבל אולי אתם לא רוצים להתעסק עם הזמנה קבועה של קפסולות, או שאתם רוצים משהו שישדר אווירה מקצועית ויוקרתית יותר.

 

אז אם אתם מחפשים מכונת קפה אוטומטית לעסק שתעלה אתכם רמה אחת למעלה בכל הנוגע לאינטראקציה מול הלקוחות שלכם, הרי שמומלץ לכם מאוד לבחון את מכונות הקפה של חברת JURA השוויצרית. מכונות הקפה שלהם, שאינן מבוססות קפסולות אלא טוחנות את הפולים במקום ליצירה של קפה טרי וארומתי, הן בדיוק מה שאתם צריכים. דגמים כמו X8 או WE8, המאפשרים הכנה מיידית של קפה הפוך עם מקציף חלב, יהפכו כל ביקור של לקוח לחוויה אחרת, יוקרתית ומקצועית בהרבה. מעבר לכך קחו בחשבון גם את עניין השירות, במידת הצורך וכמובן האחריות. בסופו של דבר, מכונות הקפה הן מכונות שמשתמשים בהן לא מעט ומוטב שהן תספקנה את המענה המדויק והמתאים לכם. לא קונים מכונה חדשה בתדירות גבוהה, וזו שבחרתם צריכה לשרת אתכם למשך תקופה ארוכה.